Beleid inzake ruilen / retourneren / annuleren

Ben je niet 100% tevreden met je bestelling dan zoeken we samen naar een bevredigende oplossing. Zolang het niet om een customized product gaat (zie punt 2. Onder customized wordt verstaan: gemaakt met de specificaties zoals jij die hebt opgegeven zoals naam, maat, datum of speciaal een voor jou in opdracht ontworpen sieraad of artikel) mag je deze zonder opgave van reden ruilen of retourneren.

Hieronder staan de voorwaarden voor ruilen / retourneren en annuleren. 

  1. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en te retourneren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (mits deze bij je bestelling zijn betaald) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren (in ieder geval in origineel sieraden doosje) en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Petit Lamour geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met mij opnemen via info@petitlamour.nl en waarna ik je annulering in behandeling zal nemen. Nadat je van mij een bevestigingsmail hebt ontvangen kun je het artikel aan mij retourneren. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag incl. verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Op dit recht is wel een uitzondering nml: (zie volgende punt)

  2. De producten die ik speciaal voor jou ontwerp geldt hierop volgens de Wet Kopen op Afstand* geen retourrecht. Gepersonaliseerde producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door jou ingevoerde specificaties gemaakt en of met producten die de klant zelf aanleverd (bijv. haar, as) Het herroepingsrecht is daarop dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

  3. Wil je graag iets omruilen? (muv gepersonaliseerde artikelen) neem dan even via het contactformulier contact op. Kosten voor retourzendingen zijn voor de klant zelf.

  4. Mocht je bij het ontvangen van het artikel toch ontevreden zijn neem dan uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst per email contact met me op. Samen komen we tot een oplossing. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de kosten van de klant. Bij het versturen van een nieuw/ vervangend product neem ik de kosten voor mijn rekening.

*Wil je meer Informatie over de wet Kopen op Afstand kun je de website van Consuwijzer: https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand raadplegen.

Download hier de PDF met bovenstaande informatie.

© 2016 - 2020 petitlamour | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel